tisdag 3 maj 2011

Chokladmassage och annat gott!

Häromkvällen var jag och blev ompysslad på Humlans Sköna Värld strax utanför Nyköping. Ett litet spa med mycket kärlek och omtanke. Detta spa tar bara emot ett sällskap i taget, och det gör att upplevelsen blir som om du vore en drottning, eller kung. :)

Jag blev omhändertagen av Lottas goa händer och fick för första gången prova på en Chokladmassage... För en choklad-älskare som jag så var det bara Ljuvligt!!! Jag kan varmt rekommendera dig att prova denna behandling eller ge dig själv någon annan  härlig upplevelse på denna underbara plats där du glömmer tid och rum... Klicka på bilden nedan så får du se mer av deras utbud!


 Att ge till sig själv ger mycket tillbaka!

Det är så lätt att vi gör allt för att andra ska må bra, tycka om oss och för att vi ska känna oss nöjda med oss själva. Men det är lätt att glömma bort att göra allt för att vi själva ska må bra, tycka om oss själva och vara nöjda med oss själva genom att just ge till oss själva.
Så nu uppmanar jag dig att ge dig själv tid för njutning och njutningsfulla, goda,tankar som stärker dig. Det är inte lätt att byta ut våra tankar, men det är enkelt och övning ger färdighet. Så sätt igång att öva dig på att göra och tänka saker som du mår bra av. 

Jag önskar dig en strålande dag! :) 
Gabriella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar