söndag 8 maj 2011

Kvinnokraft!

I helgen hade vi en underbar Gudinnedag ute på Visionsgården. Jag fascineras så av den kärlek och omtanke vi kvinnor spontant har att ge och utbyta med varandra. Det blir så ljuvligt och varmt att umgås bara kvinnor, när vi väljer att vara i kärlek och uppskattning istället för avundsjuka och bitterhet, som vi kvinnor också har lätt för att skapa i sällskap med varandra. Det är lätt att tänka att; bara för hon har, kan inte jag ha, eller bara för att hon är, kan inte jag vara, istället för att  låta sig inspireras av varandras egenskaper och liv, dela med sig och dela glädje. Vara medsystrar istället för rivaler! Jag gläds så åt att få hålla dessa Gudinnedagar och få vara en inspiratör och få inspireras i min tur. Vi kvinnor har så mycket att ge till varandra och jag känner att det är viktigt att vi kommer samman regelbundet för att spegla vår egen styrka och skönhet i varandra. :)

Planerar redan för nästa Gudinnedag!...

Önskar dig en strålande vecka, tills vi hörs igen. Gabriella :)

Ps: Ni män är underbara ni med! ;) Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar