måndag 16 maj 2011

Qvinna! Vill du komma i kontakt med Gudinnan i dig?

Nu är det dags för en ny Gudinnedag, fylld av härlig gemenskap och kraftfulla redskap för att skapa balans och njutning i nuet. Vi kommer samman, en grupp kvinnor och i trygg och kärleksfull miljö öppnar vi upp för vår kreativa kanal, skapar rörelsefrihet och röstfrihet med hjälp av Nia och andra röst- och närvaroövningar. Allt detta i en otroligt vacker omgivning, mitt ute i tystnaden i just Tystberga, Visisonsgården, omgivna av häpnande vacker natur. Kanske tar vi en tyst promenad i medveten närvaro och badar i den lilla sjön? Denna dag kommer att bli underbar och påminna oss om de Gudinnor som alltid bor inom oss, bortom all jäkt och planering för att få vardagen att gå ihop. 
Tänk om du kan hitta ett sätt att låta din Gudinna få vara närvarande varje dag, i varje handling i ditt liv? Hur skulle ditt liv se ut då? Kom och smaka på det lördagen 9 juli om du vill! Inbjudan kommer inom en vecka!

Röster från förra dagen:

"Hela dagen var som en kaka, fylld av goda ingredienser."
"För första gången på jätte länge kunde jag tycka att jag var vacker."
"Känner mig så lodad, en härlig känsla. Vill gärna vara med på detta igen."
"Jag vill ha mer!!!"
 
Önskar dig en strålande vecka! 
Gabriella :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar